Spenderade pengar

Jag, Carro och Rikard tuffade på em ut till Tornby för att handla. Köpte en spetstopp på gina, men byxorna som jag hade spanat in var såklart slut i min storlek. Men så är det om man delar storlek med största delen av sveriges kvinnliga befolkning.
Vi besökte Ikea för att köpa cocktailglas, men nej, det säljer dem inte här bara i sthlm för här är varuhuset för litet. Åh vilket jädrans skämt. Tack o lov kan man lita på Åhlens så där vart det glas och en shaker för min del. Systemet gjorde vi också osäkert och det bästa med att slänga upp leget i för tid är att man får en gratis ask pastiller. Sedan har jag förstått att det är bättre om dem frågar om leg (om några år) för då ser man tydligen fortfarande ung ut.
Turen avslutades på coop. Nu är vi laddade inför morgonkvällens cocktailkväll.

(Bara den fantastiska städningen kvar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0