1v till kursstart

Om en vecka ska vi börja läsa ny kurs. Schemat som finns att få tag på är från 2008, alltså 4 år gammalt. Jag är inte förvånad med tanke på att det är Mats som håller i kursen och där går det inte alltid fort. Samma man har sagt att han ska hjälpa mig att komma på något vettigt exjobb om valar, har tjatat och inte hört från han på 1,5v trot evigt mailande så imorgon när jag ändå ska från sthlm till link tänkte jag åka in på Kolmården och se om han är där.

Har massa jag vill göra innan måndag då skolan börjar. Komma igång med träningen, vara i stallet och umgås med Rikard, för sen räknar jag med 4v på Kolmården, även om helgerna kommer vara hemma och helt dedikerade till stallet. Dock kommr nog träningen bli lidande =(


Längtar efter trollet, kanske inte kan hålla mig därifrån redan imorgon, annars blir det gymmet på kvällen så kan jag med gott samvete ta stallet ons, tors och sen kettle fre och sen stall lör, sön =D Sounds lika a plan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0