Ensam fredag

Då var det fredag och jag var tillbaka i Campushallen på kettlepass. Är fortfarande galet mkt svagare i vänstersidan av bålen och det förstör så himla mycket, för tekniken sitter upp men sen i mottagandet ner så orkar jag inte när jag har kettlen i vänster hand. Kristian kollade efter när jag stog i plankan och jag står med på högerfoten och lägger all vikt på högersida. Så nu har jag fått lite tips om hur jag kan stärka det hemma. Varannan dag blir det nu bålstyrka.

Åkte till stallet efter det. Mös med båda och löslongerade Trollet. Han var superduktig. Kollade lite närmare på Working equitation tävlingar, suger att man inte får rida på stångbett förrän i medelsvår klass men jaja.

Rikard jobbar inatt igen, Carro är på hg och äter. Jag är hemma, trååååk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0