Förbannade j**la **

Som jag trodde så har vår "fantastiska" programansvariga stenhårt sågat min projekt idé och om jag inte övertalar honom kan det hälsa hem eftersom han ska godkänna allt sen. Det känns som han delvis gör det för att han tror att jag kommer göra ett av hans exjobb annars, vilket jag först tänkt men nu: det kan han fetglömma! Annars kommer jag vara kvar här, göra för Pelle och Bea som handledare och nöja mig med hönsen fast ett intressant ämne. Då får jag iaf vara kvar med hästarna och Rikard och träningen. Kanske att jag kan åka upp dit för volontärarbete i sommar istället, men tror inte det.

Hatar bittra människor som bara förstör för att vinna på det själv. Hur kan man inte tro att det går att genomföra när jag fått okej från dem på plats!

Idag är jag arg och ledsen. Får se vad Mats svarar vad han tycker, få jag honom på min sida kan det gå. Annars...
Ska ta ut min frustration och irritation på kettlen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0