Långhelg!

Då var vi klara på Kolmården för den här veckan. Dagens diskussion i och med presenationen av våra utvärderingar av djuren var riktigt intressant och bra. Dessutom hoppas jag att de tar till sig av det vi tyckte behövde förbättras. Nu har vi långhelt fram tills måndag. Det blir ju stallet imorgon och i helgen och träning och hemma på fredag. Dessutom kanske jag, Johanna och Elina ska äta på hg på torsdag, typiskt trevligt i så fall-

Försöker nu motivera mig till att släpa mig till Campushallen för ett mag och bröstpass. Tänkte promenera dig och hem. Men jag är trött... gaah jag borde verkligen.


Vår grupp utvärderade bla pälssälarna och allt runt omkring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0