Reminder

Nu ska jag snart sova, blir en jobbig dag imorgon tror jag

Vill påminna er innan jag lägger mig om att Sea Shepherds största arbete pågår just nu. Delfinslakten i Taiji är åter igång efter juluppehållet och i princip varje dag fångas delfiner in för att antingen väljas ut till ett liv i fångenskap och om de inte duger så slaktas de. Samtidigt pågår kampen utanför Antarktis mot valjakten där. Tyvärr har det uppstått flera problem tidigt i kampanjen men än så länge verkar det vara lyckat och långt ifrån samma antal valar får sätta livet till med Sea Shepherd närvarande.

Kika in på deras hemsida om ni vill veta mer eller fråga mig här i bloggen.
www.seashepherd.org



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0