Rytm?

Det här med vilka dagar som är veckodagar och vilka som är helg, det känns inte direkt längre. Jobbade ju i stallet förra veckan, var ledig tors,fre då. Idag är det fredag och det enda som gjort att det känns lite som det var att jag drack ett glas vin till maten. Tornby överlevde jag men knappt. Att handla med Rikard är hopplöst. Jag har en plan, inte han och då tar allt längre tid och jag blir irriterad. Jaja, på djuraffären vart det 4 glada små individer också, algätare. De är klart minst i akvariet så vi får se om de växer till sig. nya växter också så nu är det riktigt fint igen =D

Idag har Josse tagit examen och imorgon bjuds det på tårta i stallet. Hoppas på bra väder imorgon så jag kan rida Yawatha på banan. Ska försöka ta med Thoebe in och göra något med honom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0