Snart tillbaka hem

Imorgon så åker jag tillbaka till slätten. Och oj vad jag längtar nu. Har haft det hur bra som helst hemma, men jag längtar efter min vardag.

Jag saknar Rikard såklart, det är tomt att sova ensam.
Jag saknar katterna och deras galna upptåg, dock har jag ju vovven här.
Och jag saknar stallet. Efter Rikard så saknar jag det mest. Jag saknar Yawatha och Campino. Saknar lugnet där och den gemytliga stämningen som är så annorlunda mot vad det är här. Det är ju inte konstigt och jag tycker om båda platserna på olika sätt. Men efter 2v i stort stall med massa liv längtar jag till det karismatiska östgötastallet där det aldrig är tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0