Helkroppspass

Det vart en kort helkroppspass idag med Jenny. Vi supersetade knäböj och marklyft. Sedan vart dips och chins. Och seda avslutade vi med bänkpress. Det som är så kul att träna med Jenny är att vi är naturligt starka i olika delar av kroppen. Hon har en helt grym styrka i ryggen medan för mig så är det mina svagaste muskler. Å andra sidan så är triceps för min del superlätt och Jenny kämpar på. Men det gör också att vi hela tiden driver varandra framåt.
Vad ska jag säga då, precis som jag trodde så har jag tappat i styrka och med tanke på att jag inte kommer se en skivstång på 3 veckor nu så kommer det väl bli att mer eller mindre börja om i höst. Men det är bara att försöka äta rätt så långt som det går och behålla så mycket muskelmassa som möjligt. Sedan kör jag igen i augusti och då blir det fullt ös.

Nu ska jag försöka bestämma vad jag ska göra resten av dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0