Att köra vidare

Min irritation gjorde att jag åkte till Altorpsskogen och klarade av en PW på 4,6km. Regnet brydde jag mig inte om och jag fick rensa ur mina tankar. Återigen blir jag påmind om hur mycket jag älskar träningen. Att bara köra, att fortsätta trots smärta, att kämpa. Hemma igen så körde jag 200 rep mage. Ja, det känns vill jag lova. Och här är det disciplin som gäller, inget fuskande utan att faktiskt genomföra. Med hjälp av gummibandet körde jag också lite biceps och överdel av ryggen som är priogrupper.
Varför då? Övre ryggen vill jag bli starkare i och mina biceps är ett skämt jämfört med triceps så nu ska de få växa ikapp. Det finns nog inte ord som beskriver hur mycket jag ser fram emot Augusti redan, när jag får köra igång igen och då mer seriöst än någonsin och med ett mål. Kommer vara så grymt taggad då.
 
Gårdagens midsommarklädsel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0