Bättre nu

Nu har jag piggnat till ordentligt. Har ätit och druckit vatten och kroppen känns riktigt pigg igen. Något seg i huvudet, men det är för att jag kollar på tvn och datorn om vart annat. Borde använda glasögon när jag kollar på datorn, men då ser jag inte tvn så nu får huvudet ta stryk.
Anyway så kommer jag nog köra undergroundpasset i eftermiddag för jag kan inte riktigt sitta still. Har tvättid kl 17, men förhoppningsvis har ingen tagit den när jag kommer hem eftersom den sträcker sig till 22. Annars får jag tvätta en annan dag helt enkelt.


Den här bilden vill jag slänga in igen. Den gäller stenhårt i min värld och jag misstänker i de flesta andra som tränars värld också. Har jag mina hörlurar i och är i en övning, då vill jag inte bli störd. Thats it. Jag har antagligen noterat att personen är där och vill säga något. Så antingen väntar man tills övningen är klar eller kommer tillbaka senare. Tar jag ut hörlurarna, ja prata på glatt på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0