Dagens planer

Som alltid så har jag en plan för vad som ska göras idag. Dels så MÅSTE jag boka en tvättid, tråkigt men så är det. har druckit mitt kaffe och ska ta mig in till stan för att fixa ett lånekort på stadsbiblioteket för att kunna boka studierummen där framöver. Kommer behöva dem i mitt jobb för STS eftersom det är ett av de bästa ställena att hålla intervjuerna.
Ska sedan äta och dra till gymmet. Ska slakta benen totalt med hjälp av lite kettle. Tänkte inte köra utmaningen men ett liknande upplägg.
40 sumosquats, 40 kettlesvingar, 40 utfall (20/ben), sen 30, 20 och 10.
Sen ska jag även köra lite bröst. Kommer köra som hantelpressar fast med kettlarna 30 x 4, 15 s vila mellan sedan armhävningar tabataintervaller, dvs 20s övning 10s vila, 8 set
Sedan blir det såklart lite mage. Plankan 40 x 4, 15 s vila och russian twist i tabata intervaller som ovan.


Gäller stenhårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0