Delta gym och fotbollskväll

Gårdagen var riktigt bra. Jag, Jasmin, Jack, Josef och Robin körde ett pass på delta gym innan vi åt middag och såg fotbollen på sitting bull. Trots att jag aldrig träffat dessa människor förut så var det otroligt uppsluppet och lätt att umgås. Vi fotade lite också men bilder kommer efter helgen.
Träningen igår gick bra. Ökade i bänkpressen och hittade en ny känsla. Ska nu köra nytt styrkeschema den här veckan när jag faktiskt har tillgång till gym. Blir rygg/triceps, bröst/biceps, ben/axlar, mage/vader/prio. Vader kommer jag inte träna tungt för de behöver inte växa. Prio är de muskler som behöver extra, vilket är övre ryggen och biceps nu.
Idag ska jag till Hellasgården för träning och lek med HGD gänget. Kameran följer med. Imorgon då börjar jag jobba. Nu måste jag åka och handla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0