Förändring

Det kassa vädret fortsätter idag, det till och med regnar en del. Tycker det kan bli sommar nu!

Jag känner mig i alla fall bättre nu och tankarna börjar komma på plats. Har kommit fram till att jag måste prova något nytt för att hitta motivationen igen med maten så ska börja med PF-periodisk fasta. Satt och läste på om det igår. Det innebär att jag har et ätfönster på 8h varje dag och sedan fastar 16h. Så jag kör 12-20. De dagar jag tränar på lunchen kommer jag köra 11-19. Under fastan får man dricka vatten och kaffe, samt protein eller bcaa i och med träning. Ja allt som inte innehåller kalorier går bra

Varför då? För att då behöver jag inte känna sån ångest utan kan äta ordentligt under den tiden som jag får äta och sedan inte äta alls under den resterande Det är lättare för mig när jag har vad jag "får och inte får". Nu ska jag prova i alla fall så får vi se hur det känns. Nått var jag tvungen att göra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0