Fullspäckad vecka

Ny vecka igen. Den här veckan är helt galen med saker att göra. Dels är det halvt kaos i mitt huvud gällande mitt exjobb och allt är ovisst med kycklingarna så just nu har jag tre olika planer. Imorgon blir det möte med Pelle för att bara kolla av allt.

Min vecka:
Måndag: Möte och exjobb, UG kl 12, stallet och rida Hebe, se fotboll sverige-Ukraina, ev träffa Kalle, förbreda inför onsdagens intervju
Tisdag: Möte 8.00 med Pelle, stallet och rida, träna kl 18 UG, ev träffa Kalle om vi inte setts ikväll
Onsdag: Träna på morgonen, Dag på stan ev, Jobb kl 16 för STS, middag med Beaver
Torsdag: Rida och stallet, träna kl 17.15, städa lägenheten, fixa akvariet
Fredag: Köra upp till sthlm. Träna med ett gäng från HGD på Delta, middag och fotboll med samma gäng
Lördag Bad och träningshäng med HGD på Hellasgården
Söndag: Börja jobba med konfirmaderna

Utöver detta har jag lovat att hinna träffa Kristian, jag måste packa och jag måste kolla att allt är lugnt med exjobbet. Tack o lov för dator och internet som tillåter att jag kan exjobba oavsett vart jag är. Besked kommer i veckan om hur vi ska göra med kycklingar och vad som är fel på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0