Helkroppspasset

Vart som sagt ett helkroppspass. Inte helt som jag önskat men i princip alla muskelgrupper kändes igenom. Körde marklyft, uppvärmning med en ökning på 10 kg upp till 60kg där jag körde 4-6 rep i 3 set. Knäböj med 50 kg 6 rep och 3 set efter uppvärmning. Sedan körde jag push-down med rep, bicepscurl (21 an) och sedan cableflyers, latsdrag och militärpress med hantlar. Hade helst velat köra bänkpress, chins och dips men bänken var upptagen hela tiden och en vettig chins/dips ställning fanns inte. Dips framförallt vill jag köra i en tävlingsställning så inte axlarna tar lika mycket stryk. Anyhow, inte samma styrka som när jag lämnade Linköping men muskelmassan är densamma.
Har under dagen sett på poseringsvideos från bodyfitnesstävlingar och var tvungen att testa lite. Riktigt nöjd med volymen som börjar arta sig över axlar och armar. Kommer bli bra detta, för det var kul trots allas blickar.
 
Kommer inte helt gå ut med vad som kommer ske i höst och under nästa år förrän allt är 100% klart men tror många kan börja ana. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0