Nej den var inte skön

För visst är det den vanligaste kommentaren när man säger att man gått och fått massage? Åh vad skönt. Nej så fan heller. Det gjorde svinont 90% av tiden. Nu känns det såklart bättre. Fortfarande öm men inte som innan, inte spänd. För vet ni, det är inte skönt med någon som trycker på muskelknutor och triggerpunkter. Anyway, Kristian vet vad han pysslar med och de var rätt skönt att bli masserad av någon man känner för jag vågar ju svära och liknande när det gör ont.

Dagens pass då? Det var såklart inte öppet i receptionen när jag kom dit så fick tänka om. Men körde samma upplägg.
Ben: Knäböj 20 kilo, boxjump 80 cm och utfall 9 kg hantel i varje hand. Körde först 40 knäböj, 10 boxjump, 40 utfall (20/ben). 30, 8, 30; 20, 6; 20 och sista setet 10, 4 10. Allt utan vila mellan.
Fortsatte med 30 sek *4 med 15 s vila på bänkpress med 20 kilo. Sedan direkt efter armhävningar i tabataintervaller 20s *8 med 10 s vila mellan
Sedan körde jag mage. Plankan 4* 40, 20s vila, följt av sidoplanka 2 gånger/sida 30*4 som ovan.
Avslutade med russian twist med 10 kg vikt i tabata.
Kompletterade med lite insida lår och vader samt axlar. Helt slut var jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0