Ny vilodag

Under eftermiddagen så gick jag med som intervjuledare för STS High School för första gången och det kändes riktigt bra. På onsdag nästa vecka ska jag hålla min första intervju själv och jag ser fram emot det. Jag längtar efter hela principen att faktiskt ha ett jobb. Gillade ju fantastiskt mycket mitt jobb på Kolmården förra våren. Nu har ju STS egentligen ingenting med min utbildning att göra, men jag var ju själv iväg med dem 2007 och älskar att resa och träffa nya människor. Dels ska det bli fint att få in lite pengar som gör att jag kan spara och kanske slipper panika efter ett jobb nästa sommar och att jag tänker att det är bra att prova så mycket som möjligt, få erfarenheten.

Carro har vart här och ätit med mig under kvällen. Tyvärr har det regnat igen. Imorgon är det ju ledig dag så jag hoppas på sol. Sedan ska jag fika hos Elina vid 16 innan jag åker via gymmet hem. Idag har det ju blivit ytterligare en vilodag, förutom stallsysslor så imorgon ska jag ösa järnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0