Onsdag

Igår var det fullt upp minst sagt.
Jag gymmade först på morgonen. Körde rygg och armar och det gick bra under passet. Chinsen känns fortfarande mils borta men jag orkar inte bry mig jättemycket längre. All annan träning går framåt och jag har mer muskler än någonsin i mitt liv.
Åkte sedan iväg på ett möte som också gick bra och fick mig att längta till hösten =)
Mötte sedan upp en kompis för en glass, och hade därefter min första intervju för STS vilket gick superbra. Kul jobb jag skaffat mig, känns riktigt bra =)
Avslutade kvällen med middag med den bästa Bävern.
Bäver: Du är en underbar vän och det känns alltid bättre efter att ha träffat dig! Vi ses i solen och värmen sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0