Produktiv dag värre

Imorse var jag i skolan edan kl 8 för ett möte med Pelle som är min handledare. Nu känns allt lungt och jag har ett par planer som kommer fungera, så efter fikat så tog jag sommarlov. Riktigt skönt känns det.
Åkte sedan till stallet. Red Yawatha som var stel efter att ha betäckt tre dagar och inte ridits. Men helt okej ändå. Kände av min träningsvärk i magen kan man lungt säga under passet. Longerade sedan Zingara och hängde på henne för första gången, och hon var duktig. Några bocksprång men ingen större fara. Avslutade med att longera en väldigt pigg och busig Campino =) Lilla hjärtat, han kommer vara helt tokig när jag kommer tillbaka i Augusti.

Hämtade sedan ut mitt paket från Fitnessguru. Scitec delite protein som innehåller mest kaseinprotein som kommer bli mitt mellanmål under lägret. Tillskillnad från vassleproteinet jag tar efter träningen så är kasein långsammare för kroppen att ta upp.  2 burkar jordnötssmör kom det med också för att hålla suget i styr. För jag vet hur mycket det fikas under konfaläger, och jag behöver substitut. För jag tänker inte slänga bort allt jag åstakommit under sommaren. I höst sedan kommer det bli en kontrollerad viktuppgång för att lägga på mer muskler. Som bonus fick jag med en ny shaker! =)

Sedan vart det ett sista UGpass för terminen. Ute med Ehsan som återigen valde att slakta bröst och mage utöver stationsövningarna. Kommer sakna UGn så mycket och framför allt alla underbara människor som finns på passen. Stämningen är alltid bra och alla kämpar.

Kvällen avslutades med att jag träffa Kalle. Mycket trevligt .

Imorgon, då ska jag njuta av sommarlov men massa kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0