Sista dagen i lunget

Idag är det sista dagen innan lägerstart. Sista dagen i lugn och ro på 10. Solen skiner och jag hoppas att jag ska kunna sola lite när den kommer runt på vår altan. Ska ut och promenera vovven en sväng som har lite ont i sitt vänstra framben så blir bara en kortis.
Ska dessutom packa och sedan köra ett helkroppspass på gymmet. Ikväll ska jag se den sista kvartsfinalmatchen. Sedan kommer jag missa de sista matcherna vilket är förbannat för jag hade verkligen velat se Spanien-Portugal.
 
Efter lägret så kommer jag dra igång min periodiska fasta igen. Trivdes hur bra som helst med det, men nu har jag inte kört det sen jag kom till sthlm och under lägret blir det garanterat inte eftersom jag ska äta med konfirmanderna och de måste lära sig att ha en vettig syn på mat med minst 3 mål om dagen. PF, är något man kan köra när man vuxit klart i kroppen, när man har koll på att man få i sig alla kcal under en dag och har kunskapen om hur allt fungerar och hur man själv fungerar.
 
I Frankrike kommer jag köra PF eftersom jag ändå inte gillar att äta på morgonen där, och det är varmt och jag rör mig betydligt mindre. Sedan i höst är det inte längre jag som bestämmer kring min kost. Så så är det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vem bestämmer i höst?

2012-06-24 @ 19:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0