Sista dagen på landet

Inatt sov jag sista natten på Ängstugan. Veckan har flutit på hur bra som helst. Vi körde idag en sväng till tippen och åkte sen via hööks hem. För min del vart det ny glansspray, det behövs i manarna på alla och i svansen. Framför allt Yawathas jätteman behöver den.

Idag har jag ridit Hebe och det var lika roligt som alltid. Hon är så fin. Och nu börjar hon bli riktigt mjuk och jag hitta knapparna. Som belöning fick hon gå ut och rulla sig i paddocken efter. Jag löslongerade även Zingara. Planen är att jag ska hinna hänga på henne i alla fall innan jag åker till hem för sommaren. Längtar efter att hon är inriden. Hon har så mycket personlighet och är hur go som helst.


nöjd tjej efter passet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0