Skitkväll

Jag har en riktig skitkväll ikväll. Känner mig ensam och jävligt svag i min karaktär. Jag hade i över 6 veckor hållt min kost prima, resultaten kom och sen föll det fatalt.

Jag känner mig riktigt dålig som trillar dit, som faller för den jävla chokladen, glaset vin. Jag vill ha mina muskler, jag vill att de ska finnas, jag vet att jag kan komma dit. Om jag bara är stark. Men jag känner mig inte stark just nu, jag känner mig svag och vill bara äta allt i min väg.

Fan, Sara, imorgon är en ny dag. Det är fortfarande 4v kvar av 100GD, jag VET vad jag kan lyckas med på 4v, på det 4 första tappade jag 6cm i midjan. Fan jag kan ju, jag vet ju det. jag ska bara hitta min ork.

Här får ni lite bilder istället på dem jag delar tillvaron med just nu. Dem är bra fina dem och livar upp allt tack o lov.


Mamma Katt

Junco

Vovvarna, Max, Arthur och Nina

Hoppas på ok väder imorgon då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0