Träning och Whale Wars

Var på underground också idag. Vart en riktigt bra genomkörare för kroppen och ett roligt pass. Elena är dessutom fantastiskt peppande att träna för. Ryggen funkade bra i de flesta övningarna, utom dem där jag behöver dra ihop skulderbladen.

Har under kvällen sett på Whale Wars Viking Shores. Imorgon sänds det första avsnittet från årets kampanj i Antarktis. För er som inte följt bloggen så länge så kan jag informera om att jag följer och stöttar Sea Shepherd dagligen. Har en stor passion för valar och den passionen är nog starkare än något annat i mitt liv. Om jag om ett år inte har något som binder mig kvar här, så kommer jag söka som volontär. Att inte få vara en del på riktigt i det jag brinner för, det fungerar inte för mig.


Pilotval i Gibraltarsund från förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0