Tysta 10

Nu kommer det bli tyst från mig här i 10 dagar då jag ska ut i skogen på konfaläger. 26 konfirmander och ett grymt ledarteam är vi. Vet inte alls hur mobiltäckning eller internet kommer fungera så jag förbereder er på att det kommer vara tyst från mig.

Njut av sommaren, unna er, sätt mål och visualisera er där. Jag njuter för fullt och tänker inte direkt på vad jag stoppar i mig. Samtidigt växer motivationen för varje dag inför hösten då jag får återgå till min struktur i mat och träning. Försök ett tag, i början fungerar det av ren vilja, sen blir det tungt.. antingen hittar man ut och det blir lätt eller så fortsätter detvara tungt, prova dig fram till det som funkar för dig!

Puss på er!
Magmusklerna börjar visa sig
Kom ihåg det här, det gäller allt i livet. Är det viktigt för dig hittar du ett sätt och dina nära och kära stöttar dig i det!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0