Besök av mamma och pappa

Mamma och pappa kom ner igår till Link och hälsade på. Vi var ute och åt igår på Texas Longhorn som är ett av de få ställena ute som jag faktiskt syndar på och äter kött för deras är helt fantastiskt. Rikard var också med och vi hade det supertrevligt.
Idag vart det en lugn förmiddag med en promenad i rydsskogen i det fina vädret innan vi åkte ut till stallet. Pappa och mamma skulle få prova att rida. Efter att båda försökt dra sig ur så satt de båda på hästryggen. Det gick hur bra som helst och båda var väldigt duktiga.

Nu har de tuffat hem till sthlm och för mig väntar en seg kväll i soffan. Rikard jobbar. Imorgon ska jag ta hand om pojkarna i stallet. Yawatha ville verkligen komma in idag, men tack o lov var han inte så skitig. Däremot Campino har tagit det där med lerinpackning på allvar. Han gnäggade välkomnande i alla fall, och verkade undra vart jag hållt hus.


Mitt skitiga hjärta, Campino

Zambrano idag

Lägger inte upp ridbilder på mamma och pappa, tänker att de kanske inte känner sig som stilstudier

Kommentarer
Postat av: Mandy - En Musikblogg

vad vacker !!



kika jättegärna förbi min blogg ifall du vill. skriver om min kamp i musikvärlden och om att aldrig ge upp. ibland får ni höra mina låtar och ge feed back, det är trots allt er jag lyssnar på slutändan :P välkommen ! xx

2012-03-03 @ 17:59:45
URL: http://mandybeem.blogg.se/
Postat av: Beaver

Bilder på det hade varit fantastiskt!

2012-03-03 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0