Dagens träning

Idag vart det gymmet. Vart fokus på rygg, axlar och vader. Avslutade med två magövningar. Har ju som mål att klara att göra chins och pullup så övade på med med maskin. Jag är totalt urkass på vad namnet heter på alla övningar utan jag kör på det jag kan och vet och lärt mig från en killkompis. Men namn, nej det vet jag inte, så därför försöker jag inte dela med mig av vad jag gjort. Rätt bra gick det i alla fall och imorgon hoppas jag att jag får plats på ett underground pass så jag kan ta helg med gott samvete. För då är det prinsarna i stallet som gäller. Och oj vad jag saknar dem! Vill rida Yawatha och mysa med Campino!


Dagens träningsoutfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0