Ingen update = stallet

Helgen har vart fullspäckad med stall. Har ridit Yawatha båda dagarna. Igår på fältet, då även Johanna red lite och sedan idag. Han har känts helt okej, något stark så måste jobba på det. Han biter sig fast i vänster i mediacamet i alla fall, tygeln använder jag ju i princip inte. Idag har jag även hunnit med att rida Hebe som jag inte ridit sen i höstas. Det var superskoj och jag kände verkligen hur jag själv har utvecklats i min ridning. Fick även sitta lite på Zaza efter att Maria ridit och även där kände jag att jag verklige utvecklats i min ridning jämfört med i höstas. Avslutade dagen med att longera Campino med sadel. Han sprang runt o fåna sig lite men sen kunde jag släppa stigbyglarna på honom och klappa på sadeln utan att han visade något behag. Så antagligen var det inte sadeln ha fjantade för utan Maria trodde att det kunde vart hans skugga. Ja den hästen alltså. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0