Krypa ur skinnet

Från lunch och framåt höll jag på att krypa ur skinnet och producerade inget alls. Istället för att ta mig till gymmet då så skulle jag skriva en sida till innan jag fick gå och träna. 6h, ja ni läser rätt, 6h senare så har jag fått ner den där förbannade sidan.
Gymmet var fullpackat och jag hade noterat redan innan att det fanns plats på Groove (ett danspass). Så jag valde att gå på grooven, har inte vart på ett danspass på typ 6 månader. Och galet, galet va skoj det va! Jag var supernära på att stanna på bodyjamen men jag var ju tvungen att plugga lite till.
Nu i efterhand så känner jag mig lugn i kroppen och rätt pigg i huvudet och inser att jag skulle tagit mig till gymmet redan när jag började tappa fokus.

Men man lär sig av sina misstag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0