Laddar batterierna

Min hjärna är mos efter de senaste veckornas mentala stress i skolan över projektplan och den pågående kursen. Jag och Carro hade en lugn kväll med lets dance och hemmagjord pizza som blev hur god som helst. Dock är min mage inte superglad över alla kolhydrater, eftersom jag mest ätit sallad eller rotfrukter till allt den senaste 1,5 v. Och jag mår bättre av det, blir inte så sötsugen och är inte alls så uppblåst. Men ack så gott det är med bröd, pasta eller liknande ibland.

Anyways, imorgon: stallet! Ska bli skönt. Har tänkt att hinna rida Hebe och Yawatha. Campino får tiden som blir över. Allt beror på hur länge jag kan bli kvar imorgon.

Har även fått veta att hårdisken som pajade (för typ 1 år sen, men har inte fått tummen ur) med alla mina bilder, går att fixa.. eller bilderna gick å få ut. Tack o lov! Det är bilder från studenten, seglingen, Australien och hästarna i sthlm, då framför allt Lucky och Careful. Sedan ska jag ta o skriva ut alla de bästa och säkra upp med typ 2 usb eller något.


Hebe påminner lite om en ung Careful i utseende. Dock har hon ju inte samma åsneöron som Curf hade. Sedan att dem är helt olika att rida är en sak, och Hebes personlighet, den kan jag inte helt uttala mig om än på ett rättvist sätt


Saknade, fina du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0