Last for tonight

Imorgon bär det som sagt av ut till stallet. Får se hur länge jag kan vara där, jag har inte bråttom hem men det är det andra som har så lite hur det löser sig med bilar avgör hur dagen kommer bli. I alla fall. Prioritet är att rida Yawatha. Han behöver hållas igång nu och fortsätta bli starkare inför en ev försäljning. Dessutom tror jag att han kanske vill komma in någon natt och sova lite. Campino kommer nog vara upprörd för att jag inte vart där på hela veckan, så han önskar nog mest kärlek. Det kommer bli en hel del mys och sedan beroende på hur tiden ser ut så ska jag longera med sadeln.

Ev ska jag prova att rida Thoebe lite imorgon som Johanna håller på med, så får hon ta Yawatha samtidigt. Förhoppningsvis rider jag eller Johanna Yawatha på måndagens lektion. Jag saknar verkligen att sitta på honom nu.
Hoppas att jag någon av dagarna kan longera i ridhuset och prova att galoppera då. Det är målet!
Hoppas på söndag att kanske kunna rida ut en sväng med Yawatha, kanske i sällskap av Åsa och Curry på söndag.


Fina pojkarna =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

bloggving byte?

min blogg är?

http://mosansliv.blogg.se/

2012-03-24 @ 08:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0