Lördag

Igår vart det en sväng till Täby. Klippte mig, köpte ett par nya träningsbyxor och sedan vart det 2 shorts och en tröja på Gina. Så nu kan ju gärna våren komma. Var också en sväng i stallet och hälsade på innan jag åkte in till stan för att träffa Markus och Adde och dricka lite vin. Hur trevligt som helst var det.

Idag sitter jag och slöar och kollar skidskytte. Ska återvända till Link i em. är tillbaka strax efter 17. Sedan vad kvällen bjuder på är oklart. Det är st Patricks day på hg så kanske går dit en sväng. Annars så ska jag ju på typ en intervju kl 9 imorgon innan det blir stallet på em. Måste rida Yawatha lite om jag ska ha med honom på lektionen på måndag.

Lär ju skriva från bussen sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0