Lördagskväll

Idag har vart en rätt bra dag. Vi hade som sagt hand om en turridning idag och vi hittade hela vägen och det gick bra. Jag red på Soleu, som var pigg och glad men som var rädd för de bilar vi mötte. Något Maria inte hade en aning om utan han har vart snäll förut. Men men, nu har det antagligen hänt något någon gång och han var rädd. Men alla hästarna gillade verkligen att komma ut. Hann inte med de andra pojkarna. Vart ingen tid och jag orkar inte stressa eller tjafsa om att få ha plats på banan. Så jag mös med Yawatha uppe i hagen som var lite förvånad över att han inte fick komma med in. Campino borstade jag av. Har insett att jag måste lära honom att bli spolad för om han ska hålla på att rulla sig såhär hela tiden, ja då vet jag inte.

Nu ligger jag i soffan hemma i sällskap av Carro. Imorgon tänkte jag sova tills jag vaknar och sedan åker jag kanske till stallet. Ska försöka bada Yawatha i veckan!


Garocha träning med Zambrano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0