Min dag?

Den här dagen har verkligen inte börjat bra. Nej väcktes 2 gånger inatt, den ena lätt att åtgärda, den andra gjorde mig stressad, orolig och förbannad. Men det löste sig.. allt var väl men sömnen den fick lida. Känner hur matt jag är för jag känner hur lätt jag har för att börja grina. Brukar bli så när jag är trött. Dessutom så är det snö ute. Vilken jävla skit rent utsagt.

Ska åka till stallet, ridningen får nog vila idag om inte vädret blir bättre och istället ska jag mysa massor med pojkarna och Yawatha tänkte jag trickträna lite. Campino får longeras och Hebe ska jag mysa och löslongera för att lära känna henne.

Ni missar väl inte Earth Hour ikväll. 20.30-21.30. Mitt under finalen av gladiatorerna, jag vet. Men släck 1h ändå, när spelar ingen roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0