Ondags träning: Kettlebells

Idag vart det kettlebells för min del. Kristian hade stand in i form av Elena som är riktigt grym. Gillar uppläggen på hennes pass med korta intervaller av övningarna (30-60 s) och ännu kortare vila imellan (10-15 s). Det gjorde att jag verkligen vågade ta tyngre kettlar för att satsa allt. Kändes riktigt bra i kroppen och det var mycket nya övningar som gjorde att både armar,ben, rumpa, bröst, rygg och mage fick sig en omgång. Jag verkligen älskade det och kunde inte fått en bättre start av träning på mina 100 grymma dagar. NU hoppas jag att det blir plats på hennes underground på fredag!

Imorgon blir det gymmet med fokus på mina målövningar: chin, dip och pullup. Antagligen blir det även någon bröstövning, baksida lår och vader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0