onsdags pojkar

Kettlen gick helt okej idag. Ska försöka få till ett träningspass hemma på fredag också.

Red Yawatha på det portugisiska kandaret, barbacka på banan för att rida igenom honom innan han nu får vila tills på söndag. Han var riktigt mjuk och fin. Dock så fick jag några protester eftersom han verkligen sätter under sig med bettet och jobbar lite för mycket nästan. Då orkar han inte och då kommer det protester genom små mini resningar. Släppte fram honom och jag är supernöjd med honom.

Campino har jag bara borstat av idag. Istället gjorde jag sällskap med Felicia och hennes ena grupp som skulle rida ut och såg till att Peke som är där på träning fick komma ut en sväng han med. Han är riktigt maffig att rida och snäll som få. Så det var kul innan jag åkte hem. Imorgon bär det av till huvudstaden.


Fina Peke och Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0