Så jäkla skönt!

Nu är det helg. På riktigt! Jag är hemma efter ett grymt undergroundpass för Mattias. Jag har skickat in min projektplan, vi har fått in vår draft av summaryn. Så jag har INGET jag ska plugga på hela helgen. Det är en helt galet underbar känsla.

Hamnade i sängen efter gymmet och känner nu hur min rumpa och baksida lår blir segare och stelare. Kanske dax att resa på sig?

Ikväll ska jag även planera 2 UG pass på Kolmården veckan som jag ska köra. Sen ska jag försöka med att powerwalka iaf en dag och ev köra några kettle övningar. Räknar stenhårt med att vi på fredag kommer hem så jag kan köra ug antingen 16.30 eller 17.45!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-03-30 @ 21:39:44
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0