Sista för ikväll

Jag ligger här och stör mig på den dumma uppgiften, att jag inte alls var nöjd, att jag inte gjorde någon som helst layout för att jag inte hann utan istället försökte få något vettigt i text. Men det värsta som kan hända, det är att jag får göra om det, och det är faktiskt inte hela världen.

Imorgon har jag faktiskt lite schemalagt, om bevarandearbete med sköldpaddor. Jag gillar sköldpaddor, dem är galet söta, och så lever dem i havet. Dessutom blir det ett konditionspass imorgon, dans Sh´bam heter det med Johanna. Fast just nu är jag så arg så ett underground pass hade vart det bästa, välta lite däck o sånt =)

Fick en fråga förut på bloggen om vilken ras Yawatha är (den andra från vänster i headern).
Yawatha är av rasen Pottock som är en hästras från Pyreneerna. Stabila hästar både på foten och i psyket, dem har ponnymått dock. Om det önskas kan jag skriva mer om honom och om rasen. Tror han är en av de få som finns i Sverige, och som framför allt är hingst.


Yawatha i höstas

På räddningscenter för sköldpaddor på Bequia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0