sista updaten på hemtentan för idag

Såhär lite mer än 12h sedan jag startade så är jag 90% klar med de två första frågorna, bara korrekurläsningen kvar. Och på den sista har jag skrivit ett utkast som ska styrkas med källor och sedan korrekturläsas.

Så jäkla nöjd med mig själv och min stora morot har vart att kunna gå och träna imorgon. Vad jag inser är att jag aldrig hade pallat 12h framför datorn utan mina nya glasögon. Huvudet hade vart helt förstört och jag hade behövt vila massa. Nu känner jag mig fortfarande pigg, men lite mosig i hjärnan. Det visar hur viktigt det är att lyssna på sin kropp. För det är inte så att jag inte ser vad som står, jag kan läsa utan. Det var bara att jag hade mer huvudvärk och var trött i ögonen mer. Ja, jag visste att något var och oj vad rätt jag hade.

Men förutom hemtenta har jag lyckats hitta en skinnjack jag kanske vill ha från ellos.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0