Stan med mamma

Mötte upp mamma utanför NK i solen. Vi shoppade lite, blev en jeansskjorta och en kofta för min del och en tröja till mamma. Samt en försenad födelsedagspresent till lillebror. Vi lunchade också och sedan gick mamma till dramaten för att fixa teaterbiljetter till någon föreställning och jag tog mig mot Odenplan. Fyllde i min ena tatuering som jag gjorde för 3,5 år sedan och är riktigt nöjd.

Imorgon har jag i uppgift att frisera hunden. Kanske hinna ett eget träningspass på gräset hemma. Till Täby C för att köpa träningsbyxor och klippa mig och sen stallet en sväng., Sedan ska jag kanske också träffa Markus för lite vin och prat. Mycket blir det, galet faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0