Tillbaka från gymmet

Mötte upp Carro för ett pass på gymmet. Direkt när vi hade börjat värma upp så gick brandlarmet så vi fick vackert vänta ca 15 min innan vi kunde köra igång. Ingen skada skedd i alla fall. Vart ett väldigt blandat överkroppspass där vi gick igenom många olika övningar för att ge Carro lite nya idéer till när hon är där själv.

Avslutade med chins, dips och pull-ups. Det går bättre. Dipsen ska jag klara helt själv snart och det andra går åt helt rätt håll. Det enda jag tappat lite i annars är bröstmusklerna. Ryggmusklerna är däremot starkare än någonsin och lika så armarna. Känns riktigt gött.

Är klar med min artikel nu, ska bara skriva in alla referenser. Sedan ska jag hämta ut ett paket och handla.

Nu: Duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0