1 dagen av exjobb

Jaha, idag har jag min första dag av exjobb. Har fixat ut nyckel och nyckelkort. Ska försöka få lite koll på vad jag måste göra de närmaste veckorna.

I och med gårdagens glas vin så har jag druckit alkohol 2ggr denna vecka, vilket iofs inte gör mig ngt eftersom det vart nada de första 4 av 100 grymma dagar. Men ett av mina mål var att dricka 1/vecka så nu blir det till att bjuda Johanna och Jenny på middag som "straff". Helt i sin ordning och det ska blir trevligt. Så nu: förslag på recept, vegetariskt ska det vara. Visst är jag lite förbannad på mig själv att jag inte höll disciplinen, men va fasiken allt annat går ju så grymt bra!

Har lite idéer redan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0