Early bird

Imorse var jag uppe 06.15 och kl 7 promenerade jag till gymmet. Körde rygg och armar och det gick rätt bra. Triceps är lite av mina favoriter och dipsen går bättre och bättre och blir fler och fler. Däremot chinsen känns en evighet bort. Men det ska nog ge sig så småningom.

Nu ska det jobbas lite innan jag ska ut till Vreta i em.


Dagsformen. Det tar sig och jag börjar bli jävligt nöjd med mitt jobb och slit.

Dagens glädje fick jag av en tjej som körde skivstångsrodd samtidigt som mig som efter kom fram och sa: "Jäklar vad stark du är". Jag svarade med ett tack och sa att hon skulle fortsätta kämpa. Tänk vad en liten komplimang kan göra

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra jobbat! För en som inte är så van vid "gymspråk", kan du förklara några övningar?

2012-05-22 @ 20:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0