Effektivitet

Hej.

Igår var det fullt ös medvetslös under em och kväll och uppdaterar senare om vad jag gjorde.

Idag har jag hunnit vara på gymmet och kört bröst och benpass samt chinsträning. Nytt pb i liggande benpressen med 8 x 100 + släden. Bröstpassen går bra och jag till skillnad från många andra tjejer tycker det är roligare att träna överkropp än underkropp. Men för er som vill ha bra rumpövning så är det utfall som gäller.

Har även vart på två framläggningar, sen nu ska jag göra rent akvariet innan det bär av mot sthlm. Det vankas grillat ikväll!


Benpress till vänster som jag kör i och sen utfall till höger. om man inte vill ha en stång på ryggen så kan man ta hantlar och hålla en i varje hand.

Hantelpress som variation till bänkpressen

Hörs igen senare när jag är på bussen till sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0