För mycket

Det har vart på tok för mycket för mig sen i fredags. Egentligen inte att göra, utan mentalt. Idag slog det mig i att jag märker att jag har lättare för att stressa upp mig än vanligt, att jag känner hur det dåliga samvetet av att inte räcka till kommer och hur jag känner att allt håller på att falla.

Stallet och hästarna har fått ta stryken, stryken av allt som skett. Inte idag heller hann jag dit. Kom hem från att storhandlat vid 13, ska få hit Johanna och Jenny för middag om 3h och måste börja med den. Sen behövde jag städa också. Sen känner jag, jag skulle kanske hunnit dit en sväng. Fast då är min stress i 110. Nu är mitt dåliga samvete i topp istället.

Imorgon, imorgon är det hästarna som gäller. Hela dagen!

Vill känna mig stabil igen, men det kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0