Gårdagen + dagens klädsel

Igår så gjorde jag mina pilotstudier med blandade resultat. Hönsen samarbetade inte rikigt. Men det var bra och jag har tagit lärdom. Jag behöver i alla fall inte planera om direkt så det känns skönt så då kan jag förhoppningsvis njuta ordentligt den veckan jag bor på Ängstugan och bara ta fm till lunch i skolan max.

Gick sedan till gymmet eftersom jag inte fick plats på passet men jag gav snabbt upp. Det var förbannat mycket folk och jag blev påmind om varför jag brukar träna morgon eller tidig em. Körde spänsthopp, axlar och lite chinsträning men sen fick det vara bra.

Istället så skyndade jag hem duschade, bytte om och var i stan på 40 min, det gick snabbt o cykla vill jag lova, för att äta middag med Kristian. Trevlig kväll blev det och det är så kul att se hur folk verkligen vaknar till liv och strålar nu när sommaren är på gång.


Nya jackan och ny klänning. Blir så när det som finns i garderoben är för stort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0