Kvitto

När jag kom till dagens UG pass inser jag till min fasa att det är uppställt för idioten. Nu ska det tilläggas att min kondis är kass trots att jag tränar massa och att jag stressar upp mig och får andnöd ibland. Första gången jag provade UG var det ett likadant pass och jag det var helvetet. Jag var längst bak och långsammast och höll på att ge upp.
Idag då, hur gick det för mig och mina demoner. Vi körde 4 x 4 min. Så 4 set, 4 min, ca 1 min vila mellan. Och idag kom kvittot på riktigt att mitt slit lönat sig. Jag verkligen köttade på, körde så svetten lackade och låg längst fram hela tiden tillsammans med Henke och Tanja. Fasiken så jäkla skönt. Jag orkade, jag klarade det och jag har utvecklats, både i min kondis, min styrka och min återhämtning. Efter det så fortsatte vi med 3 övningar. 20 sek effektivt 10 sek vila, 8 set.

Sen var jag slut som artist. Nu har jag läst artiklar och ska bege mig till stallet för att rida Yawatha innan kvällens lektion =)


Kommentarer
Postat av: Agnes - Stalltjej.se

Svar; Läckert! Ser gärna bild på den, om du vill visa upp den i bloggen :)



Späckhuggare är ju så fina! Jag har en drake planerad till ryggen, citat (ett på armen och ett på revbenen), och kommer även göra en sleeve med blandade motiv. Även funderat på något till ankeln men inget klart än :)

2012-05-07 @ 17:25:56
URL: http://stalltjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0