Lycka

I måndags var det strålande väder och Yawatha var hur rolig som helst att rida. När jag skrittade av honom så kom jag på mig själv med att just då bara känna total lycka i hela kroppen. Solen sken, hästarna gick i sina hagar och mös, det var grönt, Yawatha var lugn och avslappnad och frustade. Allt i livet kändes så lätt just då, det är så livet ska vara när livet är som bäst. Jag riktigt njöt och bestämde mig för att ta vara på känslan och försöka plocka fram den när den behövs.

För i allas vardag kommer det tillfällen när vi behöver plocka fram den där känslan av när allt känns underbart för att orka igenom det som känns så mycket tyngre.



Lycka, älskade lilla tok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0