Morgon och gårdagens ridning

Godmorgon alla.

Idag ska jag genomföra mina pilotstudier, alltså jag ska göra testförsök av de jag sedan ska använda i höst. Så nu håller ALLA tummarna för att det går vägen och att jag inte måste gå tillbaka till ritbordet. Fungerar allt så kan jag börja ta lite smått sommarlov och fungerar det inte, då har jag en hel del kvar att göra. =/

Igår red jag Yawatha. Han fick jobba rätt rejält och det vart lite smådiskussioner när jag tyckte att höger bak och vänstebog faktiskt skulle gå in under kroppen. Men jäklar vilken kapactitet den hästen har. Han kan sätta sig hur mycket som helst men har har inte musklerna riktigt än. Galoppen var nog den bästa vi haft någonsin! Glad jag släppte ut den en trött ponny igen i gröngräset och klappade och gav godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0