Motivationen

Att hitta en källa till inspiration och motivation är viktigt för att ta sig upp ur dalarna ibland. Hundra grymma dagar peppar mig på alla sätt, men när det är slut eller ni som inte är med vart ska ni vända er?

Min träning har blivit helt otroligt viktig för mig och jag skriver ofta om att leva efter en livsstil och orka det. Det handlar om att hitta balansen och det tar sin tid.

Varje dag så besöker jag bloggen www.aldrigvila.se. Den drivs av Mikael Hollsten som är en otrolig kille. Men inte bara att han tränar och äter bra, han skriver otroligt kloka ord. Ni som vill ha en bra motivationskälla till träning och en livsstil med träning och bra kost kika in hos honom. Som skärmsläckare på min dator har jag flera thumblrbilder med träningsmotivation. Det påminner mig om varför!

Jag ska skriva inläggen om hur jag gled in på träningsbanan ordentligt och även om hur jag ser på den balans jag börjar hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0